Lirik Lagu ~ Celoteh & Kacamata ~

Cinta

semua yang kucari tak tertutup kini

semua yang kuingin tak teringin kini
bilakah kan berakhir semua rasa ini

reff:
oohh cinta kemana aku harus mencari
bagian diriku yang tlah hilang
tlah membeku sepeti tak bersisa

oohh cinta haruskah aku tetap mencari
semua yang seharusnya kuberikan
kupersembahkan kepada yang tercinta

apa yang berarti tak terasa kini
sgala yang tersentuh tak teraba kini
bilakah kan berakhir semua rasa ini

May 13, 2006 - Posted by | samsons

1 Comment »

  1. kenapa semua lagulagu samsons liriknya semua penuh dgn kata kata cinta, sapa la yg tak pandai buat lirik lagu ni asyik lagu cinta je muak la sesekali tu nak juga lagu tentang kehidupan ke ini tak lagi cinta je memangla best bila didengar lagilagi org tengah hangat bercinta tapi kadang kadang tu nak juga dengar lagu tentang seorang ibu ngan anak dia ke baru best ini selalu sgt lagu cinta bosan la orang nak dengar habistu kalau org tu putus cinta takkan nak dengar lagu orang yang baru bercinta tambah sedih la orang tu. saya the next album samsons dapat lagu yang berlainan sikit daripada sekarang jgn asyik lagu cinta je nanti peminat bosan nak dengar tau.pandai pandaila compuser tu buat lagu yg best untuk dia orang ni. kesian samsons dapat lagu cinta je mcmla dia orang tu tak pandai nak bawak lagu lain. compuser mana la yang bengap sgt tu…

    Comment by izzati | December 22, 2006 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: