Lirik Lagu ~ Celoteh & Kacamata ~

Teman Tapi Mesra


aku punya teman
teman sepermainan
kemana ada dia selalu ada aku

dia amat manis
dan juga baik hati
dia selalu ada
waktu untuk membantuku

namun aku bingung
ketika dia bilang cinta
dan dia juga katakan
tuk ingin jadi kekasihku

reff:
cukuplah saja berteman denganku
janganlah kau meminta lebih
ku tak mungkin mencintaimu
kita berteman saja
teman tapi mesra

aku memang suka pada dirimu
namun aku ada yg punya
lebih baik kita berteman
kita berteman saja
teman tapi mesra

May 7, 2006 - Posted by | Ratu

4 Comments »

  1. watashi suke gakk kat lagu tu tapiikite kene teman tapi mesra macam ratu& jujur macam radja jgn macam eyzlin lepas ckp hi2 pastu bye2 kite kena serasi bersama mcm ajai & nurul..****

    Comment by ryuko | September 15, 2006 | Reply

  2. watashi suke gakk kat lagu tu tapiikite kene teman tapi mesra macam ratu& jujur macam radja jgn macam eyzlin lepas ckp hi2 pastu bye2 kite kena serasi bersama mcm ajai & nurul

    Comment by ryuko | September 15, 2006 | Reply

  3. […] lagu-lagu Ungu *♪♪ dan demii waktuuu…*, Peterpan *arieeeelllll…!!!* dan juga Ratu *♪♪ ahg..ahg..ahgg..* Selanjutnya saya mengucapkan selamat buat sampeyan yang hidup pada generasi Puput […]

    Pingback by 1+1=Buayyyaaaa « [Feri Gunawan’s] Home | March 3, 2007 | Reply

  4. ke inget ama mantan yg di jadiin TTM

    Comment by sobat | August 14, 2007 | Reply


Leave a Reply

